Якість медичної допомоги та 8-А  лікарня

У клінічній лікарні якість медичної допомоги визначається як комплексний погляд на всі аспекти взаємодії лікарні з пацієнтом. Наші пацієнти потребують досконалості у догляді, медичних знаннях, досвіді та технологіях.

Політика у сфері якості
«Наше завдання – доступність, якість та дотримання прав пацієнтів в наданні
медичної допомоги».

Головний принцип який ми реалізуємо в своїй роботі: Ми прагнемо до найякіснішого надання медичної допомоги, максимального задоволення пацієнта, збереження та примноження іміджу лікарні. 

Як ми оцінюємо якість медичної допомоги

В лікарні є спеціальний центр медичних інновацій та контролю якості. Ми розраховуємо такі показники як рівень летальності та ризики хірургічних інфекцій. Дотримуємося доказових практик та обґрунтованих процесів для підвищення рівня допомоги. В реальному часі відстежуємо кількісні показники успішно пролікованих та комплексно продіагностованих пацієнтів. Подаємо звітність з безпеки пацієнтів згідно з вимогами законодавства України.

Якість і сервіс також можна виміряти іншими способами, такими як:

  • Кількість часу, проведеного лікарями та медсестрами з кожним пацієнтом
  • Переконатися, що кожен співробітник ставиться до пацієнтів та їх близьких з повагою, добротою і гідністю
  • Підтверджувати, що всі медичні призначення відбуваються вчасно
  • Доступність результатів тестування та іншої інформації про пацієнта кожному лікарю тоді, коли ця інформація потрібна

Реалізація Політики у сфері якості є пріоритетним завданням для кожного працівника
лікарні.

Головним фактором реалізації проголошеної політики є постійне поліпшування
результативності діючої системи управління якістю у відповідності до вимог ДСТУ ISO9001:2015, що є гарантією якісного надання медичної допомоги з урахуванням інтересів
суспільства та замовників (пацієнтів/клієнтів).
Цілі у сфері якості спрямовані на постійний розвиток і вдосконалення основної діяльності з надання медичної допомоги, зокрема на ефективне функціонування процесів управління та допоміжних процесів, процесів контролю, аналізування та їх поліпшення.
Керівництво лікарні бере на себе зобов’язання із забезпечення необхідними ресурсами для реалізації Політики та доведення її до всіх працівників.
Політика у сфері якості є предметом критичного аналізування для забезпечення її постійної придатності.

Лаболаторія

Лабораторна медицина надає 70-80% інформації, необхідної для прийняття рішень щодо
діагностики, лікування та профілактики захворювань. Якість результатів лабораторних досліджень залежить від наявності в лабораторії дієвої системи забезпечення якості, від рівня технічної компетентності лабораторії та від виконання лабораторією інших спеціальних, зокрема медичних вимог, викладених в стандарті ДСТУ EN ISO 15189:2015. Правильний підхід до впровадження цього стандарту в практику роботи медичних лабораторій України має полягати в поетапному впровадженні системи менеджменту якості в діяльність лабораторій.